Pizza sanatoasa cu blat din conopida

0
6248

Da, ai citit bine. Ne putem bucura de o pizza gustoasa si nutritiva in acelasi timp.

De curand am testat pizza cu blat din conopida, pentru a evita incarcatura calorica si glutenul din blatul clasic. Este foarte usor de facut si cu restul de ingrediente poti jongla dupa cum doresti. Eu am pus cateva felii de salam uscat (natural, fara nitriti sau alti aditivi), mozzarella light, ardei si rosii.

Ingrediente pentru blatul de pizza (1 pizza medie)

  • O conopida mediepizza sanatoasa
  • 3-4 linguri apa
  • 1 ou
  • 1-2 linguri faina de cocos/migdale
  • sare, oregano, piper, turmeric
  • 1 lingurita bicarbonat

Se desface conopida in bucati cat mai mici si cruda se pune in blender pana capata consistenta orezului. Apoi se pune intr-o cratita cu cele 4 linguri de apa si se gateste pana se inmoaie. Dupa ce conopida este gatita, se pune intr-o sita deasa sau intr-o panza pentru strecurat branza si se stoarce de absolut toata apa.

Se adauga peste conopida galbenusul de ou, albusul batut putin cu furculita, condimentele, bicarbonatul si 1 lingurita de faina de cocos/migdale. Se amesteca toate ingredientele bine. Daca este prea moale „aluatul” se mai adauga faina pana ajunge la consistenta de aluat.

Se adauga compozitia pe o hartie de copt si se apasa usor cu degetele, lasand marginea mai ridicata si se baga in cuptor la 200 de grade C. Se coace pentru aproximativ 15-20 de minute sau pana cand are marginea un pic rumenita.

Apoi o scoti din cuptor, o lasi sa se raceasca putin si adaugi restul de ingrediente. Incearca sa mentii ingredientele „light” daca tot te-ai chinuit sa faci blatul asta 😛 Mai mult de 10 minute nu mai este nevoie sa tii pizza la cuptor.

Acum ca am lamurit si asta, citeste continuarea

Gata! Te poti bucura de o pizza fara sentimente de vinovatie si fara sa te limitezi la o felie 🙂

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.