Interviu Sportaholic.ro: Care este reteta unui corp de invidiat?

2
2863

Ii vezi in sala de sport, arata ca niste zei, perfect sculptati si repede tragi concluzia „Se injecteaza! Iau prafuri!”. Zi-mi ca nu te-ai gandit macar o data la asta.

Zilnic sunt in sala persoane care arata ca in revistele glossy si realizez cat de greu este sa ajungi la acel nivel. Pentru ca ai nevoie de ambitie, determinare, antrenamente grele, alimentatie curata si odihna. Si nu, nu este nevoie de steroizi sa ajungi sa arati perfect.

Ma voi stradui sa va prezint pe sportaholic.ro, oameni obisnuiti care au grija de corpul lor si poate asa, vei fi mai motivat sa faci sport.

Mai jos gasiti un prim interviu cu EM, un tip pe care sigur l-ai remarcat la Pure Jatomi Fitness sau in paginile revistei Men’s Health. Fiti liberi sa puneti intrebari aici sau pe facebook, ma voi asigura ca intrebarile voastre ajung la el.

Nume: Emanuel Panait, sau mai simplu EM.

Varsta: 29 ani

Acum ca am lamurit si asta, citeste continuarea

Greutate: 86 Kg

inaltime: 1.82 Cm

Fost muzician, actual colaborator intr-un service IT, Gym instructor si in ultimul timp interactioneaza foarte mult cu showbiz-ul si modeling-ul. Cauta sa fie un tip echilibrat cu toate ca a atins multe extreme.

Ce te-a determinat sa incepi sa faci sport?

Am constientizat dupa o drama, daca o pot numi si asa, ca trebuie acordata o atentie marita trupului, si nu doar „interiorul conteaza” (infatisarea si sanatatea sunt marketing-ul nostru) „mens sana in corpore sano”.

Cum te mentii motivat?

Cred ca face parte din caracterul meu. Si am o vorba ” fiecare zi in care fac sport e unica in felul ei”, din punctul acesta de vedere (pentru orice lucru trebuie sa depui efort, resurse si in cazut aceste, pentru imagine, care chiar conteaza in societatea secolului 21).

De cate ori te antrenezi pe saptamana cu greutati? Dar cardio?

Am 5 antrenamente pe saptamana si mereu lucrez cardio la sfarsit.

In ce consta dieta ta? Cum arata o zi „normala” dpdv nutritional?

Nu consum paine, sosuri si dulce decat inainte de efort.

Tin cont de cateva criterii, cereale dimineata, o cafea pe zi, aproximativ o jumatate de ciocolata inainte de efort si pe cat posibil peste seara.

Evit carnea de pui din comert, si recomand acest lucru, pentru ca este unul din cele mai nocive produse din cauza injectarii cu unul din cei mai periculosi hormoni ( mai ales in cazul barbatilor, provoaca ginecomastie acuta)

Cum iti stapanesti poftele pentru dulce, sarat, “rontaiala”?

Sunt disciplinat, dar nu sunt de acord cu o strictete in ceea ce priveste dieta.

Citeste și  Grasimea ingrasa? NU (infografic Vs. Carbo)

Si chiar e recomandat cam o data pe saptamana o escapada, dar ca stil de viata nu exagerez in viecare zi.

Ce suplimente folosesti?

De obicei whey gold standard si gfx8 pentru masa. Vitamine GNC si Well men. Suplimente pe baza de amino acizi licizi.

Evit creatina pentru ca este una din cele mai nocive substante.

Care sunt exercitiile tale preferate (top 3)?

Imi plac tractiunile, paralelele pentru triceps si fluturari pentru piept pe minge.

Cat timp te odihnesti intre exercitii?

Intre exercitii am o pauza aproximativ dubla dacat timpul exercitiului

600845_4209807622628_394758664_n

Asculti muzica in timp ce te antrenezi?

Nu folosesc casti pentru muzica in timpul exercitiului pentru ca scade atentia (doar muzica din sala)

Cum este structurat un antrenament de-al tau? Cate serii? Cate repetari?

Intotdeauna incalzesc corpul inaite de antrenament si in special bratele.

De obicei lucrez o singura grupa de muschi pe zi, trei sau patru aparate de grupa, 4 serii de fiecare si niciodata mai putin de 10 repetari (lucrez pe principiul slow down si izometric), eficienta nu se gaseste in greutate ci in modalitatea de antrenament.

Iti setezi obiective pe termen scurt/lung?

Am deja obiectiv stabilit pe termen lung de ani de zile. Si mereu imi stabilesc cate un obiectiv pe termen mai scurt.

De ce rezultate esti cel mai mandru?

Sunt satisfacut de faptul ca am facut din una dintre cele mai deficitare grupe de muschi ale corpului meu, cea mai corect formata (bratele).

Ai intampinat obstacole in atingerea obiectivelor tale in ceea ce priveste antrenamentele sau alimentatia?

Obstacole intalnesc mereu in ceea ce priveste antrenamentele si alimentatia din cauza ca in Romania nu este inca inteles corect conceptul de „fitness”.

Untitled

Cum iti masori progresul si rezultatele?

Imi masor rezultatele intreband prietenii care stiu sa dea un raspuns obiectiv fara sa ma linguseasca sau sa ma invidieze.

Care sunt primele 3 sfaturi pe care le-ai da unui incepator care vrea sa se antreneze si sa obtina rezultate?

Sa nu se apuce de sport daca vrea doar sa arate bine si sa se faca mare.

Sa stie sa lupte cu o determinare multa, disciplina si vointa pe termen lung, nu doar cateva luni sau ani.

Sa faca si din sport o rutina si un stil de viata asemeni unui job.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here