Cum sa scapi de grasimea inestetica de pe coapse

0
26984

Daca ar fi sa fac un top al intrebarilor care mi se pun cel mai frecvent, „Cum sa slabesc la coapse?” este in top 10. Intr-adevar, este o zona mai dificila si datorita predispozitiei genetice multe din noi depun mai mult tesut adipos in acea zona.

Desi nu putem slabi doar intr-o anumita zona, putem totusi slabi uniform, inclusiv la coape. Acest lucru poate fi facut cu ajutorul dietei si a unui program de exercitii care sa imbine antrenamentul aerob cu cel anaerob (cardio si greutati).

Pasul 1

Mergi pe o dieta cat mai curata. Este adevarat ca aportul caloric este foarte important pentru a slabi, insa desi poate vei slabi la inceput doar prin taierea caloriilor, pe termen lung este nevoie sa mananci mai mult doar ca mai curat si echilibrat. Pune-ti tot timpul intrebarea: Voi putea face asta pe tot parcursul vietii? Daca da, continua. Daca nu, trebuie sa mai faci ajustari in alimentatie.

Asadar, elimina orice alimente cu calorii goale si inlocuieste-le cu alimente nutritive, proteine de calitate, legume, grasimi sanatoase si fructe. Limiteaza consumul de amidonoase, consuma-le doar inainte sau dupa antrenamente.

Pasul 2

Fa-ti analizele de sange. Este posibil ca persoanele care au tesut adipos mai pronuntat in jurul coapselor, sa aiba un dezechilibru hormonal la nivelul estrogenului.

Medicul specialist iti poate recomanda exact analizele de care ai nevoie, iar in cazul in care ai un dezechilibru acesta se poate corecta fie cu tratament medicamentos, fie din dieta cu reducerea consumului de soia si cresterea aportului de crucifere (broccoli, conopida, kale, varza).

Pasul 3

Antreneaza-te cu greutati vizand exact zonele „problema”. Acest lucru nu o sa te ajute sa slabesti localizat (nu exista asa ceva), insa vei pune un pic de masa musculara in zona, ceea ce va da un aspect tonifiat. Ca exercitii poti face:

  • genuflexiuni tip sumo (picioarele foarte departate, varfurile picioarelor si genunchii indreptati in afara)
  • indreptari (deadlifts)
  • fandari
  • genuflexiuni cu greutati sau la aparatele de la sala care lucreaza aceste zone (masina Smith e o alegere excelenta)

De asemenea, fa antrenamente cardiovasculare 20-30 de minute dupa fiecare antrenament cu greutati, pentru a grabi procesul de slabire din tesut adipos. Gasesti mai jos cateva exemple de exercitii pe care ai putea sa le faci acasa sau la sala. In orice faci, incearca sa gandesti pe termen lung. Toti pasii de mai sus te vor ajuta nu doar sa dai jos grasimea din jurul coapselor, ci sa fii mai sanatoasa, sa ai un corp mai ferm si frumos si sa te simti minunat zi de zi.

dc3a597f7f9b0e4194bb9a0f34d4b1dd

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.