Controlul caloric: cat inseamna 200 de calorii?

3
9697

Procesul de slabire inseamna intotdeauna restrictie calorica. Dar ce inseamna mai exact 200 de calorii?

Daca obiectivul tau este slabirea, trebuie sa incepi sa constientizezi ce energie iti dau alimentele pe care le mananci, sa controlezi calitatea acestora si sa le eviti pe cele sintetice, pline de aditivi si coloranti pe care corpul tau se va chinui chiar si luni de zile sa le elimine din corp.

200 de calorii inseamna

Ceapa - 475 grame
Ceapa – 475 grame
Ton la conserva - 102 grame
Ton la conserva – 102 grame
Praline - 68 grame
Praline – 68 grame
Briosa cu afine - 72 grame
Briosa cu afine – 72 grame
Mazare - 357 grame
Mazare – 357 grame
Baton / covrig - 70 grame
Baton / covrig – 70 grame
Cheeseburger - 75 grame
Cheeseburger – 75 grame

Ardei gras – 740 grame

M&M - 40 grame
M&M – 40 grame
Sunca de curcan - 204 grame
Sunca de curcan – 204 grame
Snickers - 40 grame
Snickers – 40 grame
Branza Cheddar - 51 grame
Branza Cheddar – 51 grame
Covrigei sarati - 52 grame
Covrigei sarati – 52 grame
SURSĂToxel
Articolul precedentCafea „sportaholica”, cu ulei de cocos
Articolul următorCum iti da zaharul ficatul peste cap si te duce mai aproape de diabet
Sunt antrenor certificat de fitness/aerobic & functional training. M-am indragostit de eficienta HIIT (high intensity interval training) in slabire si tonifiere. Scriu pe sportaholic.ro despre slabire sanatoasa, nutritie si antrenamente eficiente. Scrie-mi pe ina@sportaholic.ro

3 COMENTARII

  1. Mi se par cam multe praline si cam putin ton pt 200 de kcal. Eu cumpar ton in apa si o conserva mare are cam 130-150 de kcal, iar pralinele banuiesc ca au tot acelasi continut caloric precum ciocolata, deci vreo 38 de gr de praline au 200 de kcal.

  2. Inseamna ca e musai sa trec la regim si sa incep sa ard mai multe calorii… Nu intelegeam eu de unde au aparut cele 2 – 3 kg in plus. E putin, dar mai bine o iau din timp. Paza buna trece primejdia rea.

  3. Tonul este un peste de dimensiuni mari care traieste mult, ceea ce-l face sa devina periculos pentru consumul uman, din cauza contaminarii marilor si oceanelor cu mercur.
    Nu conteaza cate calorii mananci, conteaza ce NU trebuie sa mananci. Si aici e vorba de tot ce tine de faina cereale, adiacente sau dulciuri procesate. Fructele substituie foarte mult necesitatea de dulce, carne cu grasime contrar marketingului mincinos reduce dependenta de dulce si nu ingrasa; conditia de baza este ca acea carne sa fie de la un animal hranit cu iarba nu cu graunte sau hrana procesata medical pentru crestere rapida.
    Renuntati sa va mai luati dupa toata lumea inclusiv doctori care spun ca e bine sa dati cu cereale, paine, paste si alte porcarii de genul. Osteoporoza de la consumul produselor ce au la baza faina , apare , bolile cardio-vasculare la fel. Exista studii de specialitate pe tema asta.
    Nu strica sa invatam unii de la altii insa e de preferat sa culegem si sa oferim informatii corecte.

    PS: SUnt un om cu o operatie pe cord care a slabit de la 107 la 88 de kg la 40 de ani si a invatat in primul rand diferenta dintre leguma si vegetala, dupa care a reusit sa slabeasca fara sa numere caloriile din farfurie carbohidratii s.a.m.d!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.