Briose sanatoase din cartof dulce

2
3753

Inca ma mai minunez si ma intreb cum mi-a venit oare aceasta idee absolut brilianta. Stiu ca par lipsita de modestie insa briosele astea sunt cele mai bune briose pe care le-am facut pana acum 🙂

Ingrediente:briose fara zahar

  • Cartofi dulci – 3 cartofi mari
  • Faina de migdale (migdale macinate) – 5 linguri
  • Seminte chia – 3 linguri
  • Faina cocos – 2 linguri
  • Ulei de cocos – 2 linguri
  • Oua – 3 bucati
  • Pudra proteica (optional) – 3 cupe
  • Bicarbonat – 1 lingura
  • Faina de ovaz (fulgi de ovaz macinati) – 5 linguri
  • Bucati mici de ciocolata sau chocolate chips – apx 3-4 pentru fiecare briosa

Modul de preparare:

Cartofii dulci se coc in coaja in cuptor. Dupa ce sunt gata si s-au racit, se paseaza cu blenderul pana se fac pasta. Se adauga restul de ingrediente mai putin albusurile, uleiul de cocos si ciocolata. Albusurile se bat spuma, uleiul de cocos se incalzeste putin doar cat sa fie lichid si se adauga in compozitie.

Se pune compozitia in forme pentru briose (eu am pus si in forma de hartie si apoi in tava speciala pentru briose). Apoi se adauga bucatile de ciocolata, cate 3-4 pe fiecare. Eu am gasit aici chocolate chips, sunt bucati de ciocolata (eu am luat ciocolata neagra) cu dimensiunea unei jumatati de migdale.

Ce am „gresit” prima oara si a fost bine a fost ca am adaugat bucatile de ciocolata in compozitie si s-au cam topit. A doua oara cand am facut reteta, am adaugat ciocolata la final (direct in formele de briose) si nu au fost la fel de bune. Cred ca pentru ca nepunand nimic dulce (zahar, stevia etc), prima oara ciocolata a ajutat la indulcirea brioselor.

Acum ca am lamurit si asta, citeste continuarea

Puteti sa adaugati stevia, vanilie, scortisoara, nucsoara etc.

Apoi le aruncati in cuptor la 180 – 200 grade C, apx. 30 de minute. Puteti verifica cu ajutorul unei scobitori daca s-au facut (daca iese scobitoarea curata, s-au facut).

Mie mi-au iesit 13 briose prima oara, 12 a doua oara (in functie de dimensiunea cartofilor).

Profilul macronutrientilor pe bucata este urmatorul (aproximativ): Calorii: 163 / Proteine: 10 grame / Carbohidrati: 16 grame / Grasimi: 7 grame / Fibre: 4 grame

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.