Antrenament pentru intregul corp

1
1805

Este foarte usor sa gasesti scuze pentru lipsa de miscare. Daca nu ai timp sa mergi la sala, nu ai nici o scuza pentru un antrenament acasa. Daca lucrezi un interval iti ia doar 12 minute. Deci, no excuses!

Apropos de asta, va propun un antrenament pe care il puteti face acasa. Acum o sa spuneti ca nu aveti echipament insa nu aveti nevoie decat fie de 2 farfurii de plastic sau 2 cd-uri/dvd-uri 🙂

Este un antrenament pentru intreg corpul, lucrezi functional cu greutatea propriului corp.

Pune farfuriile de plastic sub talpi, astfel incat sa iti asigure o „alunecare” pe parchet sau mocheta.
Cu sprijin in maini, du picioarele in spate pana ajungi in pozitie de plank. Apoi adu picioarele in pozitia initiala (talpile sa fie aproape de palme).
Repeta totul de 15 ori.

Este un exercitiul similar cu cel de mai sus cu adaugarea unei flotari cand ajungi in pozitie de plank.

Repeta de 15 ori.

Acum ca am lamurit si asta, citeste continuarea

Un exercitiu excelent pentru coapse. Picioarele apropiate, o talpa pe o farfurie, se aduce piciorul in spate intr-o fandare si apoi se aduce in pozitia initiala.

Repeta totul de 15 ori pe fiecare picior.

Daca vrei sa iti lucrezi tricepsul, acesta este un exercitiu pe care trebuie sa il faci. Sprijin in genunchi, palmele in farfurii (n-am crezut ca o sa zic asta vreodata!), se aduce cate un brat in fata alternativ, si cotul in spate (ca in poza alaturata).

15 repetari pe fiecare brat.

Este un exercitiu complex care iti va lucra atat abdomenul cat si bratele si spatele.

Stai pe spate cu picioarele si bratele intinse in forma literei „T” avand farfuriile sub palme. Pastrand bratele drepte, fa o ridicare a mainilor si picioarelor in acelasi timp. Pentru o extra provocare, incearca sa nu iti sprijini varful picioarelor de sol.

Repeta totul de 20 de ori.

Un exercitiul care iti lucreaza coapsa interna si externa, fundul si spatele deopotriva. Stai cu picioarele apropiate, genunchii usor flexati, piciorul drept indoit si cu o farfurie sub el. Adu piciorul drept in lateral cat poti de mult astfel incat sa pastrezi forma corecta a exercitiului. Revino in pozitia initiala.

Repeta totul de 15 ori pe fiecare picior.

 Excelent pentru un abdomen conturat si un spate puternic.

Stai pe spate, picioarele in forma literei „V”, avand farfuriile sub calcaie. Pastrand spatele drept, palmele la ceafa (nu incrucisate!), se aduce corpul  sus in acelasi timp cu ridicarea in alunecare a calcaielor. Coborarea sa fie facuta tot in acelasi timp cat mai lent.

Repeta totul de 25 de ori.

Acesta este un exercitiu care nu ar trebui ratat daca doresti sa iti intaresti musculatura spatelui. Iti ajuta totodata si umerii si bratele.

Intins(a) pe burta, cu palmele in farfurii (again!), in alunecare aduci corpul sus pastrand sprijinul in maini (vezi foto) si tinand pozitia un pic sus. Revino in pozitia initiala.

Repeta totul de 15 ori.

Un exercitiu perfect pentru picioare, abdomen si spate.

Incepi din pozitia de plank cu talpile pe deja celebrele farfurii de plastic. Indoaie genunchiul stang si adu-l in alunecare la cotul stang. Alterneaza cu celalalt picior.

Repeta totul de 20 de ori (10 cu fiecare picior).

Sursa foto: shape.com

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.