12 minute de interval training

0
1285

Despre beneficiile antrenamentelor pe intervale am mai scris. Timp scurt de antrenament, beneficii maxime.

Daca faci antrenamentul la intensitatea ta maxima, poti arde pana la 300 de calorii in 12 minute. Adevaratul beneficiu al acestor antrenamente este atat cresterea metabolismului cat si faptul ca dupa ce inchei antrenamentul corpul tau continua sa arda pana la 12 ore.

Gasesti mai jos o idee de antrenament de 12 minute (50 secunde intervalul si 10 pauza x 4 exercitii de 3 ori). Ai nevoie de o salteluta si de Gymboss.

Stelute – miscarea incepe de jos, picioarele apropiate, palmele pe sol (vezi foto), se executa o saritura in spate in pozitie de flotare (daca esti mai avansat(a), poti executa si flotarea), se revine cu palmele pe sol (in ghemuit) si apoi se executa o saritura cat mai sus cu bratele si picioarele desfacute in forma de steluta. Revino la pozitia initiala. Important este sa le faci cat mai repede posibil CORECT.

Fandari laterale in saritura – in pozitie de fandare (insa mai sus decat o fandare), se aduce palma la piciorul opus in saritura, tinand spatele drept.

Sumo kick – cu picioarele departate, varfurile indreptate spre exterior, se lasa centrul de greutate pe un picior si cu celalalt se executa un kick lateral. Se revine in pozitia initiala. Se fac 25 de secunde pe un picior, 25 pe celalalt.

Acum ca am lamurit si asta, citeste continuarea

Fandare cu kick – in pozitie de fandare, genunchiul atinge podeaua intr-un unchi de 90 de grade si se aduce piciorul care este in spate sus intr-un kick. Se revine la pozitia initiala. Se fac 25 de secunde pe un picior, 25 pe celalalt.

Exercitiile de mai sus iti vor lucra picioarele, fundul, abdomenul. Daca le faci la o intensitate ridicata o sa simti beneficiile in scurt timp. Nu uita de incalzirea de 5 minute de la inceput si 5 de stretching de dupa.

Spor(t)!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.