Ina - antrenor HIIT - high intensity interval trainingSunt fericita sa va prezint primul meu antrenament filmat. Ma bucur ca am reusit, in sfarsit, sa fac acest lucru si sper sa va ofer cat mai des mici video-antrenamente usor de facut acasa. Multumiri speciale vin pentru ajutorul lui Radu si celor de la Gymboss Romania care mi-au oferit un interval timer Black fara de care antrenamentul meu HIIT (high intensity interval training) nu ar fi fost posibil.

In antrenamentul prezentat, „lovesc” abdomenul cu 4 exercitii, fiecare interval de viteza avand 50 de secunde cu 10 secunde de pauza. Totul dureaza 12 minute, adica repetati de 2 sau 3 ori tot ce vedeti in filmulet. Asteptati-va sa doara, sa arda, sa fie greu insa, credeti-ma, rezultatele sunt exceptionale.

Spor la antrenament, astept cu drag parerile voastre! 😉

Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

14 COMENTARII

  1. buna Ina, am incercat ieri antrenamentul pentru abdomen. Este pur si simplu fantastic; m-am distrat copios cand incercam sa imi tin echilibrul pentru exercitiul cu statul intr-o mana:) imi lucram abdomentul doar incercand sa imi tin echilibrul. Curgeau apele de pe mine dupa primele secunde. Nu am reusit sa fac 12 minute dar chiar si asa muschii abdomenului incepeau sa se contureze. Te rog sa imi spui daca la fandare genunchiul trebuie sa atinga podeaua sau este OK daca ramane putin in aer, deasupra podelei. In filmulet parca nu atingi podeaua. Asa cum i-am spus si lui Radu, felicitari pentru primul filmulet si astept cu nerabdare urmatoarele. Sunt interesat si de exercitii pentru piept, bicepsi, picioare. etc. Mai am doua intrebari; 1. exercitiile de mai sus sunt sufciente pentru abdomen sau se pot intercala cu clasicele abdomene? 2. ai vreun club de fitness unde predai sau faci doar in particular? Multumesc P.S. imi poti raspunde pe facebook, private message, Daniel Dragomir

    • Buna Daniel,

      Ma bucur foarte mult ca ai gasit antrenamentul eficient.

      Genunchiul nu trebuie sa atinga podeaua, insa ai grija sa pui presiune maxima pe abdomen. Asta inseamna sa il ai incordat 100%, ca si cum te pregatesti sa primesti un pumn in stomac si il astepti 🙂

      Exercitiile sunt suficiente daca le lucrezi pe intensitate maxima (la asta te ajuta Gymboss Interval Timer). Dupa 12 minute ar trebui sa fii terminat.

      Vor urma si alte filmulete, multumesc pentru sugestii.

      Despre celelalte vorbim pe privat, tks!

  2. bune exercitiile, fac si eu de mult tmp exercitii de tip tabata si hiit, dar am si o intrebare oare mai putea ajuta cu o dieta? felicitari pt timpul pe care il acorzi si celorlalti..

  3. foarte intense exercitiile din filmulet, de altfel toate antrenamentele de tip HIIT. Dar as aveea si eu o intrebare e ceva normal ca dupa un antrenament intens sa-mi tremure mainile?????

    • Da, sunt de dificultate peste medie.

      Este normal sa iti tremure mai ales daca nu ai dezvoltat un sistem muscular care sa sustina exercitiul fizic. O sa vezi ca pe masura ce ai rezistenta, nu iti mai tremura nimic 🙂

  4. Salut 🙂 Vad ca si barbati (dupa nume) au raspuns si sa-nteleg din asta ca exercitiile astea sunt ok si pt barbati si pt femei? Si un timer online de genul ala este? nu de alta dar momentan n-am finatele sa-mi iau unul.

    Apropo ai putea sa-mi recomanzi ceva exercitii pt slabit ok, nici prea usoare nici prea grele? Momentam am 85 de kg si 1.70 inaltime la 18 ani. Am inceput sa slabesc (la finalul lui iunie aveam 89) dar acum iar trag la cratita. 

     

  5. salut ina , foarte bun filmuletu . Vreau sa fac o lucrare de licenta despre hiit si vroiam sa te intreb daca ma poti ajuta cu cateva nume de carti despre hiit . Fiind sportiv de performanta cunosc antrenamentele  hit dar totusi voi avea nevoie de carti.Respect pentru munca ta

Lasă un răspuns la Alex08 Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here