Pentru ca antrenamentul HIIT anterior pentru abdomen si glutei a avut foarte mare succes, am mai filmat un interval scurt de dimineata in superba sala de la Pure Health & Fitness, interval pe care va invit sa il repetati de 3 ori.

Asa cum stiti, pentru temporizare folosesc un timer Gymboss.

Pe langa timer, mai aveti nevoie de 2 servetele mai groase 🙂

Intervalul de antrenament este de 40 de secunde si 10 pauza, 4 exercitii, totul de 3 ori.

Primul exercitiu este incredibil de bun pentru partea abdominala, executati
-l cu picioarele perfect intinse, alunecand cu ajutorul servetelelor pe parchet. Daca aveti mocheta, inlocuiti servetelele cu 2 farfurii de plastic.

Exercitiul 2 si 3 iti lucreaza foarte bine coapsa interna. Coboara cat mai jos atunci cand faci exercitiu si tine piciorul drept, fundul in spate.

Ultimul exercitiu este un plank usor modificat, incearca sa tii mainile cat mai in fata (nu in clasica flotare). Astept sa imi spuneti cum a fost 🙂

La treaba!

 

Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

8 COMENTARII

    • Hei Alex,
      La ultimul exercitiu stai in plank „clasic” si incearca sa stai cu bratele cat mai in fata (si nu sub tine ca in pozitia de flotare) si picioarele un pic departate. 

  1. mie mi s-au parut f grele, probabil ca sunt incepatoare in ale sportului, dar le voi incerca peste 2 saptamani, mai ales ca am acasa asa un parchet lucios..:), desi ma gandeam sa incep cu 20 sec si 10 sed pauza, ce zici? Am facut saptamana trecuta HIIT pentru incepatori si au fost super…..!
    Iti multumim frumos ptr timpul acordat postarii acestor filmulete, mai ales ca stim cu totii cat costa un antrenor personal care sa-ti dea sfaturi si sa te ajute la antrenamente, plus ca -n alte orase (Brasov), nici macar nu gasesc asa antrenori dedicati si pasionati, indiferent de costuri.
    P.s. in viitor poate scrii niste articole cu tipuri de exercitii pe care le ar face o incepatoare la sala de forta care vrea sa slabeasca si sa se tonifice, sunt atatea sali dar nimeni nu stie sa-ti dea niste indicatii cat de cat elementare. Am nimerit asa specimene ca stiam eu mai multe din ce-am inceput sa ma documentez decat ei.
    O saptamana in forma 🙂

    • Buna Bianca,

      Multumim pentru aprecieri, ne straduim sa venim mereu cu ceva folositor.

      Iti poti seta intervalul asa cum doresti si pe masura ce ai mai multa rezistenta, sa cresti timpul de lucru. Important este sa iesi din zona de confort si tot timpul sa aduci o extra-provocare antrenamentului tau.

      Multumim pentru sugestii, sunt foarte utile si le vom pune in aplicare cat de curand 🙂

      Spor(t) in toate!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here