Ina - Antrenor HIIT - picioare si fesieri

Hei, v-am ascultat cererile sosite si am revenit cu un antrenament „ucigator” pentru picioare si fesieri!

Lucram intens 4 exercitii diferite pe explozie si forta, coordonandu-ne la maxim miscarile si asigurand o postura corecta a corpului (esential pentru mentinerea sanatatii coloanei).

Ca de obicei, mergem pe circuite 50/10 (50 de secunde antrenament cu 10 secunde de pauza).

Avem deci, antrenament pentru picioare si fesieri

Lucram:

  • genuflexiuni cu saritura
  • fandari din plie
  • sarituri explozive cu stabilizare
  • genuflexiuni cu gantere pe umeri

Totul de 3 ori, adica in total avem un antrenament de 12 minute. Ti se pare putin? Mai vorbim 🙂

Acum ca am lamurit si asta, citeste continuarea

Spor(t)la treaba!

Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

14 COMENTARII

  1. Buna, vreau sa te intreb daca tu ai luat sau ce parere ai despre L-carnitin? Ma tot gandesc daca sa incerc sau nu, adica ajuta la imbunatatirea antrenamentului sau este benefic intr-un fel organismului? Multumesc ! 

    • Buna Alexa,

      L-carnitina este foarte ok. Practic este un „caraus” al depozitelor de grasime din organism, ajutandu-te sa scapi mai usor de ele. Iti recomand sa iei dintr-o sursa „curata”, eu iau de la suplimente.ro

      •  Sarumana doamna Ina 🙂
        As vrea sa-mi spuneti(daca se poate) care e diferenta dintre genuflexiuni si fandari??(stiu ca ambele iti lucreaza coapsele)dar care sunt mai bune??Multumesc mult
        O seara placuta
         

         

        • Atat fandarile cat si genuflexiunile sunt considerate exercitii de forta.

          Principalele grupe musculare care se lucreaza cand faci fandari sunt: cvadricepsul, gambele, gluteii (fundul) si bicepsul femural. Genuflexiunile angajeaza aceleasi grupe musculare, cu un accent mai pronuntat pe glutei, abdomen si partea inferioara a spatelui.

          Daca vrei sa iti lucrezi intens picioarele, iti recomand ambele tipuri de exercitii, alternativ (nu in acelasi antrenament). De asemenea, este important si modul cum iti tii picioarele cand executi genuflexiunea, daca tii picioarele mai departate iti lucreaza mai mult coapsa externa, daca tii picioarele mai apropiate, iti lucreaza aductorii (coapsa interna).

          Succes!

  2. Mersi mult pentru antrenament, Ina! Tocmai l-am facut si sunt terminata, imi tremura picioarele! L-am facut cu 40-10 sec, nu puteam mai mult. Deabia astept sa-l incerc si pe cel pentru abdomen.

  3. Buna Ina,
    Foarte bune exercitiile chiar si pentru baieti. M-am hotarat sa fac 3 zile pe saptamana acest program luni, miercuri si vineri.
    Voiam sa te intreb ce parere ai de mini stepper-ul. Daca merita cumparat si folosit si cum pt exercitii marti si joi de exemplu.
    Am facut de o sapt programul acesta pt picioare si a 2-a zi ma simt terminat dar cred ca pe stepper as putea face ceva.

    • Buna Marius,

      Da, exercitiile sunt bune si pentru baieti, ca si ei trebuie sa arate bine 🙂
      Din punctul meu de vedere, stepperul nu merita, trebuie sa investesti in greutati si sa cresti intensitatea de la antrenament la antrenament.

    • Buna Bianca,

      L-carnitina te ajuta si daca nu faci sport, in conditiile in care ai totusi o viata activa.
      Oricum ar fi, nu te astepta sa efecte minune. Daca nu faci sport si nu mananci sanatos, nu vei slabi asa cum iti doresti.

Lasă un răspuns la alexmaicon Renunțați la răspuns