Atunci cand esti preocupat in permanenta de ceea ce mananci, este din ce in ce mai greu sa gasesti alternative ceva mai sanatoase pentru dulciuri. Sunt intr-o permanenta cautare 🙂

De curand am testat o combinatie si recunosc ca, pentru o prima tentativa, a iesit chiar buna.

Asadar, pentru 2 portii de clatite proteice, avem urmatoarele cantitati:

  • 2 banane mici coapte
  • 4 linguri faina de migdale (eu am luat de la Plafar, dar poti sa rasnesti tu o mana de migdale)
  • 3 linguri faina de alune de padure
  • 2 cupe proteina din zer neindulcita, nearomata
  • 3 oua de gaina (bio)
  • vanilie, 1/2 lingura praf de copt, 1 lingura stevia
  • apx 1/2 cana de apa carbogazoasa
  • ulei de cocos (pentru uns tigaia)
  • apx 100g capsuni proaspete

Bananele le-am pus in blender si am mixat pana au devenit cremoase. Am adaugat ouale batute in prealabil cu furculita si apoi toate celelalte ingrediente. Apoi am amestecat toata compozitia cu un blender vertical, sa fie cremoase 🙂

clatitaIntr-o tigaie (cu invelis ceramic) am pus ulei de cocos si per clatita am pus cam un polonic de compozitie.

Mi-au iesit 6 clatite pufoase, pe care le-am impartit in doua farfurii. Deasupra am pus un „sos” de capsuni proaspete pe care le-am pasat inainte cu o furculita si am adaugat un pic de vanilie.

Acum ca am lamurit si asta, citeste continuarea

Profilul nutritional al acestor clatite (per portie – 3 clatite):

  • Calorii: apx 475
  • Grasimi: 21g
  • Carbohidrati: 34g
  • Proteine: 40g
  • Fibre: 13g

Cam multe calorii, dar decat sa mananci o prajitura in oras in care nu stii ce s-a pus, mananca una acasa, sanatoasa si delicioasa. De asemenea, portia nu trebuie sa aiba 3 clatite. Daca mananci una, ai apx. 150 de calorii.

Citeste și  Ce sa nu mananci inainte de antrenament

In ceea ce priveste ingredientele, poti jongla cu ele. Eu am pus ce am avut prin casa.

PS: Asa cum vezi in poza, au iesit cam maronii (ceea ce nu este ok – proteina arsa are potential toxic). Am curatat toata partea inchisa la culoare, insa data viitoare voi folosi o tigaie mai mica si voi dilua un pic mai mult compozitia, sa nu fiu nevoita sa o tin prea mult pe foc.

Pofta buna! 🙂

Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

4 COMENTARII

  1. Pe cat de interesanta, pe atat de simpla pare reteta. O s-o incerc! Voiam insa sa te intreb cum calculezi valoarea nutritionala a preparatelor. Stiu ca exista cateva aplicatii special concepute pentru telefon. Momentan folosesc Qualfood, insa de curand nu mai face fata, fiindca am de monitorizat pe langa propria alimentatie, si pe cea a tatalui meu. In alta ordine de idei, ce aplicatii folosesti/recomanzi? Multumesc anticipat.:)

Lasă un răspuns la Ina Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here