Un antrenament preluat integral de la Alisia Teslev, care se intampla sa fie si inspiratia si modelul meu, un munte de vointa si ambitie.

Asadar…o pereche de adidasi,un tricou care te inspira,o pereche de pantaloni, timerul Gymboss si cel mai important: dorinta de a incepe sau de a continua- este tot ceea ce ai nevoie pentru a incepe o vara de top!

Antrenamentul de azi

  • incalzirea,
  • interval 00:10 cu 00:50-alergari cu genunchii la piept- 10 si culcat pe sol,sprint ulterior si reluarea alergarii pina auzi TIMER-ul spunind: “bip-bip,stai,ai 10 sec.pauza”, 4 circuite in total,
  • pauza 30 secunde,
  • 100 de fandari (50dr,50 stg) cu deplasare anterioara,executate cu viteza moderata,
  • oo:10 cu 00:50,15 circuite,5 exercitii la alegere,dar care sa abordeze toate grupele musculare; ex: genoflex.,flotare cu atingerea piciorului opus,4 fandari cu saritura intercalate cu 10 abdomene in “T-up”,flotari inverse pt triceps,plie cu saritura-repeti tot circuitul de 3 ori,
  • pauza 1,30 min,
  • 00:10 cu 00:30, 6 circuite,doar abdomen lateral,schimbind partile de fiecare data,
  • relaxare si exercitii de intindere
Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here