Dupa rezolutia de inceput de an referitoare la mersul la sala, primul lucru pe lista de dorinte este tonifierea abdomenului, faimoasele „pachetele”. Este foarte greu de obtinut, dar nu imposibil. Ca regula generala, „pachetelele” pot fi obtinute 60% din dieta si 40% din sport.

La ce trebuie sa renunti pentru a avea un abdomen conturat?

  • faina alba si derivate; nu numai ca nu are nicio valoare nutritionala (zero) dar faina se transforma in zahar in interiorul corpului care se pune direct pe burtica;
  • cartofi prajiti, cipsuri si alte elemente de junk food; sunt incompatibile cu six pack abs si sunt pline de grasimi trans si conservanti;
  • zahar; zahar = ridicare brusca a nivelului zaharului din sange = grasime abdominala;
  • prajeli de orice fel;
  • combinatii de proteine la aceasi masa; intarzie digestia si alimentele raman prea mult in stomac, intra in putrefactie, baloneaza;
  • sucuri de orice fel, alcool;
  • cereale, renunta la tot ce consumai pana acum, consuma doar fulgi de ovaz si in cantitati limitate;
  • limiteaza numarul de fructe, acestea contin fructoza care este egal cu zaharul. Insa, decat sa mananci o prajitura, mananca mai bine un mar

La toate cele de mai sus, trebuie adaugat mult sport (interval training), somn si o dieta echilibrata cu 5 mese pe zi, multe proteine de calitate, nuci, legume, iaurt probiotic, grasimi sanatoase.

Exercitii pentru abdomen:

Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

1 COMENTARIU

  1. Salut. Imi puteti spune, va rog, ce alimente sunt bune inainte si dupa o alergare de 10km? Antrenamentul se repeta de 5 ori pe saptamana.
    Multumesc anticipat. imi puteti trimite răspunsul si pe adresa de email?

    Victor

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here