Un desert sanatos si foarte nutritiv ce se poate prepara in doar cateva minute, potrivit atat pentru cei mici cat si pentru cei mari.

Pentru 2 portii ai nevoie de:

  • 1 avocado bine copt
  • 1 conserva lapte de cocos (de la orice magazin naturist, cauta sa nu aiba conservanti)
  • 3 linguri faina de cocos
  • 4 linguri cu varf cacao
  • 4 lingurite Stevia (indulcitor natural), sau dupa gust
  • 1 varf de cutit cu pudra de vanilie, 1 lingurita de esenta rom
  • fructe de padure sau alte fructe la alegere

desert sanatos budinca ciocolataCu exceptia fructelor, toate ingredientele se pun in blender. Ar trebui sa rezulte o crema densa si aromata. Se pune compozitia in castronase si se decoreaza cu fructe. Poti folosi si fructe congelate sau diverse nuci.

Vara poti pune acest desert sanatos la congelator si vei avea o inghetata cremoasa si sanatoasa 🙂

Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

7 COMENTARII

  1. Buna Ina! revin cu o intrebare : ce parere ai despre cerealele fitness? Eu tot consum cereale integrale dimineata,cu fructe deshidratate,dar parca mai simt nevoia si de altceva.Am vazut ca e programul ala fitness de 2 saptamani,in care se inlocuiesc 2 mese cu cerealele fitness.Stiu ca e o chetsiune de marketing,dar eu oricum fac miscare si timp nu prea am sa gatesc asa ca mi-ar fi simplu sa mananc de 2 ori pe zi cereale cu lapte,mai ales ca sunt gustoase,air a treia masa sa fie acolo o salata,niste paste mai usoare,o supa,o friptura cu legume la gratar..ceva..
    Eu oricum fac insanity si mi-am calculat necesarul de calorii si este la 1500.Deci am ceva de mancat :))
    Intrebarea mea este..este bine sa fac treaba asta?sunt ok cerealele alea? 
    Ufff! sunt cam la inceput cu alimentatia santoasa,incet incet elimin ce nu e ok si inca am o gramada de intrebari in cap.Deja se vad rezultate,asta e sigur.
    Pacat ca nu lucrezi aici in Baneasa unde stau eu.As fi venit cu drag la tine,ca am vazut ce faci si imi place…asa mi-e greu sa vin tocmai la Afi,mai ales cu traficul din Bucuresti…sunt 2-3 ore pierdute numai pe drum.Grrr!!
     
    PS: Budinca aia arata tare bine!! Am sa o fac si eu!

  2. Buna Georgi,

    Imi pare rau sa te dezamagesc, insa cerealele sunt foarte rele. Practic ce mananci tu – cereale, lapte, fructe – are foarte mult zahar si proteina insignifiant. 

    Totul este raportat si la obiectivele tale. Insa daca vrei sa slabesti si sa pui masa musculara, nu iti recomand cerealele. 

    Plus ca cerealele vin la „pachet” cu foarte multi antinutrienti.

     

  3. Buna. Sunt nou in zona culturismului. Am ca obiectiv sa ajung de la 71 kg la 77 de kg. Tocmai mi-am setat dieta si asa am gandit-o ca in zilele de pauza sa mănânc 100-200 calorii in plus peste mentinere, iar in zilele de antrenament sa mănânc 400-500 calorii peste mentinere. Caut sa găsesc 2 variante de mese care sa aibă impreuna 400-500 calorii pe care sa le mănânc înainte si dupa antrenament. Nu găsesc decât recomandari de suplimente. Momentan nu vreau sub nicio forma sa iau suplimente. Poti sa mă ajuti sa-mi spui ce mâncare sa aleg? Aceste mese doresc sa le iau imediat inainte si imediat dupa antrenament. Prefer ceva cat mai simpluc ce se poate manca si pe mijloc de transport.
    Multumesc frumos!

    • Salut, Jan. Cea mai la indemana varianta este sa adaugi carbohidrati (cartofi dulci, orez, mamaliga, ovaz). Combinate cu surse de proteine curate (carne, oua, branza), legume verzi (salate sau gatite) alaturi de grasimi sanatoase (ulei de masline, migdale, caju) ar trebui sa fii in regula. In mijloacele de transport poti sa te orientezi catre sandwich-uri facute cu paine de secara (nu are gluten) in care sa pui un piept de pui la cuptor alaturi de salata, patrunjel, rosii.

      Mult succes! 🙂

  4. Multumesc Radu!
    Si care sa fie proportia de macronutrienti înainte si care sa fie proportia de macronitrienti dupa sala? Grasimile când le pot adăuga? Înainte sau dupa antrenament? In loc de pâine se pot folosi lipii?

    • Pentru calcule legate de dieta, Ina poate sa iti faca un plan concret, ia legatura cu ea. Grasimile pot intra oricand, numai sa fii atent ca intarzie absorbtia nutrientilor. Lipiile sunt exact acelasi lucru: zahar (amidon) cu minime urme de nutrienti.

Lasă un răspuns la Radu Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here