Cum probabil deja stii, genuflexiunile sunt cele mai bune exercitii pentru fese. Bineinteles, exista variatii ale acestui exercitiu, astfel incat exercitiul sa fie din ce in ce mai provocator. Cei care veneau la clasele mele de HIIT (high intensity interval training) cunosc foarte bine aceste variatii.

Conturul pe care il ravnim este dat de muschii fesieri care poarta denumirea de glutei (gluteus maximus, gluteus medius, gluteus minimus), ascunsi sub tesutul adipos. Mersul pe jos, alergatul, cataratul iti lucreaza gluteii insa ceea ce defineste cu adevarat este antrenamentul de rezistenta care iti poate asigura aspectul „rotund” dupa care alergi.

Luna asta va provoc la genuflexiuni. Incepi cu 1 din fiecare si zilnic mai adaugi cate una, pana la finalul lunii. Spre finalul lunii se vor aduna cam multe, in acest caz poti imparti antrenamentul in 2.

Ai mai jos exercitiile.

genuflexiune simpla

genuflexiune cu ridicare picior la spate

Acum ca am lamurit si asta, citeste continuarea

genuflexiune cu picioarele apropiate

genuflexiune cu ridicare brate

genuflexiune cu ridicare picior oblic

genuflexiune sumo

genuflexiuni cu picioarele incrucisate

Genuflexiuni in saritura

Genuflexiuni izometrice

genuflexiuni pistol

genuflexiuni sumo in saritura

Fandari

 

Sursa foto: Fitnessmagazine.com

Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here