Ce mancam la birou? O intrebare intotdeauna pe buzele celor preocupati de ceea ce mananca.

Obisnuiesc sa imi iau la pachet absolut toate mesele dintr-o zi si asta pentru ca nu stiu exact profilul macro-nutritional al mancarurilor pe care le pot comanda, plus ca nu am incredere in modul de preparare, ingredientele folosite etc.

De ceva timp, dupa antrenamentul de dimineata (cu greutati), imi fac un fel de placinta din albusuri de ou, ovaz sau banana, stevia, vanilie si afine.

Cantitati:

  • 5-6 albusuri
  • 50g ovaz bio sau 1-2 banane (in functie de cat de intens a fost antrenamentul)
  • stevia, vanilie
  • 50g afine

Se pun toate in blender, apoi se unge un vas cu putin ulei de cocos si se da la cuptor apx 30 de minute.

Are un profil nutritional foarte bun, la 5 albusuri + 50g ovaz avem 315 calorii, 10g grasime, 34g carbohidrati, 27g proteina. Si unde mai pui ca parca mananci desert 😛

In ultima perioada, am inceput sa fac aceasta placinta direct in vasul de sticla pe care il iau la birou, s-a potrivit de minune 🙂

In zilele fara antrenament de dimineata, mi-am facut in acelasi vas o omleta „to go” din 3 oua, cateva buchetele de broccoli oparit in prealabil, turmeric, sare si un pic de unt pe fundul vasului. Am pus broccoli-ul pe fundul vasului (maruntit usor), am turnat peste ouale batute si am bagat la cuptor apx. 30 min la 180 de grade. Cu aproximatie 355 calorii, 27g grasimi, 9g carbo, 22g proteina.

Pam-pam! 🙂

2b

O alta idee pentru pachet, pe care o tot fac de 2 weekenduri e un fel de „placinta” cu carne de vita.

La cantitati puteti estima si voi, eu am pus cata carne am avut intr-o punga in congelator 🙂 Aproximativ 1,2 kg de carne de vita tocata, 5 legaturi de ceapa verde, 4 morcovi razuiti, 1/2 telina razuita, 4-5 oua, 2 legaturi de marar, 1 de patrunjel, piper, sare, turmeric + ulei de cocos nearomat pentru uns tava.

Citeste și  Mucegaiul, aflatoxina si cancerul

Deja va imaginati, toate tocate si amestecate si aruncate la cuptor apx 2 ore la 185 grade. Portionat frumusel si luat la birou pentru masa de pranz, alaturi de fasole verde pastai, broccoli sau spanac.

3La o portie avem apx: 240 calorii, 7g grasimi, 7g carbo, 35g proteina.

Bineinteles toate cele de mai sus pot fi adaptate. Poti folosi carne de pui/curcan sau la omleta poti pune ciuperci/somon etc.

Sper sa va inspire! :*

Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

8 COMENTARII

  1. Super faine ideile! Mai ales placinta dulce, o sa incerc si eu. Si eu imi iau pachetelul cu mine de acasa, frumos aranjat in cutiute, chit ca necesita ceva mai mult efort seara, plus ca il car dupa mine. Dar prefer sa mananc ce am gatit cu mana mea, mai ales ca incerc sa imi repsect organismul si sa folosesc doar ingrediente naturale.

  2. Salut eu cand m-am apucat de sala acum 2 saptamani aproape avea 101.4 kg si in 1 sapt am ajuns la 97.4 dar nu prea ma pricep la dieta si nu stiu cum sa imi organizez timpul de asta iti cer ajutorul intrebarea mea ar fi ce sa mananc intr-o zi de cate ori si daca e bine ca dorm dupa-amiaza pana seara eu nu am tinut cine stie ce dieta cat am slabit astea 4kg ci doar am mancat fara paine nu zarah dulciuri sucuri fainoase si nu am mancat dupa ora 6 dar am mancat ce mancam si deobicei si inca ceva e bine daca iau L-carnitin suc instant? cand? si cat timp sa il iau ?

    • Buna Alex,

      Nu te pot sfatui daca sa iei sau nu L-carnitina intrucat nu stiu ce varsta ai, ce dieta sau ce nivel de activitate fizica ai.

      Decizia de a nu mai manca „prostii”, te va ajuta sa mentii slabirea in greutate.

      Succes!

  3. Neata tuturor

    Eu am avut marele noroc sa descopar Sportaholic.ro si totodata pe Ina, acum vreo 4 saptamani, aveam 60kg , burtica si o celulita hidoasa in partea inferioara a coapselor si picioarelor. Mergeam la sala de cel putin 3 ori pe saptamana din Noiembrie 2013, lucrand exercitii gasite pe net si mult cardio. Nu mancam exagerat si cat de cat sanatos (salate etc) .Dupa 6 luni eu eram in acelas stadiu…nici o imbunatatire simteam ca e ceva ce nu fac cum trebuie. Apoi tot cautand pe net idei, am gasit-o pe Ina 🙂 si de la primul email am inteles ca e persoana care trebuie. De aproape o luna colaboram cu ONLINE COACHING cu program de nutritie si workout-uri concepute special pentru mine si stilul meu de viata si rezultatele depasesc asteptarile mele. Cred ca am gatit toate retetele de pe blog , unele mi-au iesit mai aratoase ca altele dar toate au avut un gust fantastic : ) .
    Vreau sa-ti multumesc din tot sufletul pentru ajutor si in special pentru rabdarea pe care o ai cu mine.
    Mesajul meu pentru cei ce muncesc fara rezultate vizibile : Ina’s coaching is the way forward.

    xx
    P.S. Asteptam mai multe retete 🙂

  4. Buna Ina,
    Ma bucur enorm ca …tot cautand pe net anumite idei pentru slabit, (avand in vedere ca a 37 de ani, 1.64 si 83 Kg – mentionez faptul ca de aproximativ 1 luna in urma, am inceput sa fac ceva cu viata mea) am dat de sit-ul tau. De cativa ani incoace (undeva la 6), nascand-ul pe Andrei, viata mea s-a schimbat. Am inceput sa iau in greutate (de la 62 kg la 30 de ani, pot spune ca din vina mea am ajuns la 86 -89 – 91- 85…37 de ani si tot asa. Curele de slabire n-au lipsit din viata mea….aveam, cand 89 kg, cand 91, cand 85…si tot asa. De 1 luna, cum am spus m-am hotarat ca viata mea este mai importanta decat curele de slabire. Incerc si vreau sa reusesc sa-mi organizez mancarea, sportul, somnul. Am inceput de 2 saptamani sa introduc si alergatul seara, abdomenele nu lipsesc ….De dimineata sunt pe sit-ul tau, imi place enorm si sper sa iau ceva lectii din ce ne transmiti in scris. Ma bucur ca te-am „ales” pe tine 🙂

Lasă un răspuns la Anca Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here