Va prezint mai jos un antrenament HIIT pentru abdomen super eficient si producator de febra musculara 🙂

Intervalul de lucru este de 50 secunde si 10 pauza.

Exercitiile sunt:

  1. Alergare cu genunchii la piept de 10 ori si apoi atingi salteaua cu abdomenul si aduci genunchii alternativla piept de 4 ori. Atentie, nu este flotare, aduci doar pieptul si abdomenul pe saltea si apoi te ridici. Repeti sub aceasi forma pana la biiiiip.
  2. Ai nevoie de o greutate mare (eu am folosit o gantera de 12 kg, tu poti folosi si o sticla plina cu apa de 5l). Stai in plank, la distanta de greutate (sa o poti atinge cu degetele). Prinde greutatea si adu-o sub tine, fara a deforma pozitia de plank. Sari printr-o rasucire si repeta si cu cealalta mana.
  3. Pe saltea, te ridici un pic (ca si cum te sprijini in mana sa te ridici de tot) si atingi mana libera cu piciorul opus (celalalta mana si celalalt picior te ajuta sa iti mentii echilibrul si sa duci exercitiul pana la capat).
  4. Plank cu coborare pe antebrate.

Repetati acest antrenament HIIT de 3 ori, adica 12 minute in total si sunteti gata!

Antrenamentul a fost filmat la Pure Health & Fitness in Afi Cotroceni, unde sunt antrenor personal si unde va astept la antrenamente la fel de intense 🙂

Aboneaza-te!
Primeste gratis noutati direct in casuta ta de mail!

4 COMENTARII

Lasă un răspuns la Rux Renunțați la răspuns